Юридический блог адвоката Киселева П.В.
"Записки одного юриста"


Добро пожаловать на блог практикующего адвоката , который был создан с целью оказания доступной квалифицированной юридической помощи как можно более широкому кругу лиц. Здесь Вы можете найти примеры из практики, образцы исков, жалоб и других правовых документов, статьи, новости законодательства и многое другое. Вы можете оставлять свои комментарии под статьями, задавать вопрос адвокату, как онлайн в комментариях, так и через форму обратной связи. .

Если Вам понравилась статья, возник вопрос или имеется проблема, требующая специальных познаний, то обратиться к адвокату за помощью Вы можете, позвонив по мобильному телефону 8-920-033-57-31.


--------------------------------------------------------------
Адвокат Киселев Павел Васильевич
Успешный опыт адвокатской деятельности с марта 2002г. - 
гарантия благоприятного решении Ваших проблем.


Playcentre Parents-as-Educators. Links between background experiences and teaching practice

Название лота Playcentre Parents-as-Educators. Links between background experiences and teaching practice Автор: Suzanne Manning Издательство: Книга по Требованию Год издания: 2010 ISBN: 978-3-6391-7354-3 Описание: Playcentre Parents-as-Educators. Links between background experiences and teaching practice Playcentre is a unique Aotearoa/New Zealand sessional early childhood education service which runs as autonomous parent cooperatives, with the parents taking on the role of educators in the centres. This research study investigated the way parents-as-educators used their life experiences, skills and knowledges in their teaching practice. The study found that the parents were very selective about which experiences they used, sometimes as a specific choice and sometimes because they felt constrained by the environment of the centre. These reasons were analysed using the sociocultural framework of Barbara Rogoff’s three planes of analysis (personal, interpersonal and organisational). A key finding was the necessity of a sense of belonging within the group for a parent- as-educator to feel empowered to use a wide range of skills and knowledges.
Полная версия статьи
Категория: Книжный магазин: Криминология. Криминалистика


Konfliktbasierte Spielnarrative von Kindergartenkindern. Zusammenh?nge mit der Verhaltensregulation der Kinder und mit dem Familienklima

Название лота Konfliktbasierte Spielnarrative von Kindergartenkindern. Zusammenh?nge mit der Verhaltensregulation der Kinder und mit dem Familienklima Автор: --- Издательство: Книга по Требованию Год издания: 2010 ISBN: 978-3-6390-4870-4 Описание: Konfliktbasierte Spielnarrative von Kindergartenkindern. Zusammenh?nge mit der Verhaltensregulation der Kinder und mit dem Familienklima Wie denken Kindergartenkinder uber sich selbst? Wie nehmen sie sich im Umgang mit anderen Menschen wahr? Wie gehen sie mit interpersonellen Konfliktsituationen um? Das vorliegende Buch stellt die Ergebnisse einer empirischen Untersuchung dar, in deren Zentrum konfliktbasierte Spielnarrative von Kindergartenkindern stehen. Die Spielnarrative wurden anhand einer Geschichtenstammtechnik erfasst. Die Kinder werden hierbei auf standardisierte Weise mit verschiedenen Geschichtenanfangen zu konflikthaften Alltagssituationen aus ihrer Beziehungswelt in Familie und mit Gleichaltrigen konfrontiert und haben die Aufgabe, diese Geschichtenanfange weiterzuerzahlen. Die Arbeit beschaftigt sich mit der Frage, ob die Inhalte und die Struktur der Spielnarrative mit der Verhaltensregulation der Kinder (Verhaltensprobleme, Hyperaktivitat/Impulsivitat, emotionale Probleme) und mit dem emotionalen Familienklima zusammenhangen.
Полная версия статьи
Категория: Книжный магазин: Криминология. Криминалистика


Community involvement in services for children, families. Acceptance, resistance and alternatives to mainstream views in education, health and childcare

Название лота Community involvement in services for children, families. Acceptance, resistance and alternatives to mainstream views in education, health and childcare Автор: Marco Antonio Delgado Fuentes Издательство: Книга по Требованию Год издания: 2010 ISBN: 978-3-6391-6039-0 Описание: Community involvement in services for children, families. Acceptance, resistance and alternatives to mainstream views in education, health and childcare Why do people decide to get involved in services for young children, families and communities? How and under what circumstances can this involvement become a meaningful experience? Those are the questions that underpinned this research, which is based on two case studies. The first case study explores the fascinating story of ordinary people creating and innovating services and influencing national and multinational policies through the pure strength of their values and beliefs. Following Manuel Castells, social movements have different identities and this is a documented case of a project identity in the field of education, where innovation and new ideas emerged 20 years before England’s 1997 policy eventually turned in this direction.
Полная версия статьи
Категория: Книжный магазин: Криминология. Криминалистика


Прыг: 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Скок: 10 20 30 40 50 60 70